Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Agilitykurs o aerobicsinstruktör...

Av Heli - 14 april 2010 20:31

Igår var det start för agilitykursen,9 ekipage med hundar i olika storlekar o åldrar,så även förarna...

Det var allt från chiahuahua till bouvier(så stavas det nog inte...)Agilityplan var fortfarande väldigt blöt så vi körde kursen på parkeringen,men trots att det var trångt o många hundar så gick det bra,det var ingen hund som for iväg o slogs eller bara sprang runt och då var alla lösa dessutom!!!

Det var riktigt kul att hålla kurs igen,det var nåt år sen jag höll förra kursen så lite avdankad kände man sig till en början!

Athos o husse har också börjat kurs,men mer om det kan ni läsa på tervligans blogg istället.


Vi fick ett meil till jobbet att kommunen  undrar om man kan nånting utöver det man är anställd till,de  sökte såna som  typ hade busskort,behärskade nåt annat språk än svenska,typ finsktalande...ja den finska jag kan räcker inte långt men däremot så förstår jag när de pratar (kan bli spion kanske...,kanske ingen bra ide')

De letade även efter aerobicsinstruktörer...hm jag kan låssas att jag fattat fel o säga agilityinstruktör istället,bägge börjar på bokstaven A...sen kan jag ta ut en skaplig summa av kommun för att hålla agilitykurs för kommunanställda!!!

Jag kan även låna ut ett gäng rabiata hundar som kurshundar!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards