Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Agilityträning

Av Heli - 31 mars 2009 19:57

Har nyligen kommit hem från klubben,var ner o tränade agility med hundarna på parkeringen. Byggde upp en liten bana för att träna slalomingångar,tunnelskick o lite byten. Akira var jätteduktig,första gången som jag har tränat agility med henne utan att hon bitit mig i armen...Hon har blivit duktig på slalom nu,blev så glad att hon verkkar ha vuxit till sig,det är jag o det vi gör som är roligt nu o inte allt runt omkring.


Brisen fick köra samma kombinationer som Akira med lite svårare byten,vi är lite ringrostiga efter vintern,men det gick rätt bra ändå,det blev visserligen ett Brisenryck då hon körde banan utan att jag var med o hon lyssnade inte riktigt,jag gick därifrån då o hon stod kvar o kom på att hon skulle ha matte med sig,samtidigt så tyckte hon att det var så jätteroligt efter allt lydnadstragglande,det tyckte jag med!


På bilden är Akira tre månader o hade bott hos oss ca en vecka,inte kunde jag tro då att hon skulle bli så duktig!

 
 
Helena

Helena

1 april 2009 08:12

Vilken sötnos!

http://www.faramira.dinstudio.se

 
louise

louise

3 april 2009 14:48

nej eller hur han har inget me de o göra menmen tack för kramen :)

http://www.wildamatte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards