Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Heli - 18 oktober 2009 20:33

 

Av Heli - 18 oktober 2009 20:32

             

Av Heli - 18 oktober 2009 20:31

 

Av Heli - 18 oktober 2009 14:49

Klev upp tidigt idag,tanken var att jag skulle hinna gå en lång promenad med hundarna o då främst Akira innan vi skulle åka till Östhammar,nu blev det inte särskilt långt ca 30 min bara,var lite seg på morron o allt tog lång tid.

Vi kom iväg i bra tid o drog nr 5 i lottningen,vilkt resulterade i att Akira fick ligga på ena kanten på platsliggningen,den gick bra,en tia blev det.

Sen gick jag iväg för att värma upp,vad jag inte hade sett var att hund nr två hade rest sig o ekipaget bröt...så jag kom tillbaka i sakta mak o sambon o jag gick in o köpte fika,tittade ut o såg att hunden före oss var  på väg ut på plan...jag som brukar ha full koll,dessutom brukar jag aldrig fika när den klassen vi ska tävla i hålller på,kasta mig in i bilen o tog ut Akira o skulle värma upp lite till,då var hon oxå lika borta som sin matte,hon la sig inte när jag ville utan bara tittade på mig..sen blev det vår tur, fria följet gick bra,sen nollade vi läggandet,och inkallningen ...och rutan...

Åtta p på  apportering o hopp.9 p på fjärren och 9 på helhet!

Så det vi utförde var det bra poäng på och som sagt noll är oxå ett poängSkrattande! Vi hade kul iallafall o  kom  4,näst sist visserligen...nu är det bara att träna vidare....Tungan ute


Ovido - Quiz & Flashcards