Alla inlägg den 23 november 2009

Av Heli - 23 november 2009 21:19

Imorse när jag var ute med hundarna var det jättesvart ute,som att gå i en svart plastsäck ungefär...nu får jag väl inte plats  att gå i en sådan...

När jag sen kom hem o kastade mig ut så blev det mörkt när jag varit ute ca en halvtimme,kvart över tre var det mörkt...ja det är bara att härda ut om några månader så är det ljusare igenCool

Ingen hundträning blir det nu,Akira håller igång mig med sina kamptrasor när jag liger på soffan,hon drar i ena ändan o jag håller i den andra,hon är lätt att aktivera!

Emellanåt så hoppar hon på sin bror eller Morris o tuggar lite på dem..


Sambon ligger sjuk,i influensa tror jag,varpå Athos  springer o tjatar på mig hela tiden,han tycker väl att husse är fruktansvärt tråkig.

Förhoppningsvis så blir jag inte smittad,har ingen lust att bli sjuk!


Ovido - Quiz & Flashcards