Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Heli - 12 maj 2009 22:50

Det här med att lägga spår är defenitivt inte min grej...Möjligtvis  om jag har en färdig karta o ett snitslat spår. Vi ska gå tävlingsspår på lördag ,Sanna o jag har gått hennes spår ikväll,tre timmar höll vi på innan vi fick det bra,det hade gått på 2 o en halv men vi gick det en extra gång bara för att kolla vinklar o snitslar. Vi hade varit klara mycket tidigare om vi inte på något sätt lyckats hamna där vi redan hade gått,alltså vi lyckades korsa  vårt eget spår... så det var bara att gå tillbaka en bit o vinkla om åt ett annat håll,dessutom var det läskiga djurspår där o massa  träsk...stackars den hundförare som ska ta sig fram i det spåret. Förhoppningsvis så går det bra för det ekipaget,det vore roligt!

Akira o jag ska tävla spår på söndag,men det är som tur ett apellspår det klarar jag av att lägga!

Ovido - Quiz & Flashcards