Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Heli - 29 juli 2009 21:36

Idag har Sanna o jag vart iväg på dagskryssning till Åland.

Bussen gick 7.15 o det kändes väldigt tidigt när man vant sig att sova...

Det var fint väder idag så vi tillbringade överfarten på soldäck och tittade på folk.

När vi skulle äta på hemvägen så blev vi tilldelade ett bord med plats för fyra,så vi bänkade oss vid fönstret o hämtade mat,när vi kom tillbaka så hade någon ställt en väska på min stol,jag satte den på stolen brevid o började äta ,då kom en lite ilsken farbror (gubbe) som sa åt oss att vi tagit fel bord,nej  det har vi inte,men vi  hade blivit placerade vid samma bord som den smått ilskna farbrorn o hans inte särskilt trevliga fru,så det kändes inte så kul att sitta o äta med dem inte,maten var inte så god den heller,jo efterrätten...den var god!

Sen gick vi ut på soldäck igen men då hade det blivit kallt så istället så hamnade vi inne o tittade på en trolleriföreställning för barn..


Väl hemma igen så blev det hundpromenad,ingen träning,har vart dåligt med det nu,jo vi har tränat agility,ska försöka få med mig sambon imorgon kväll o träna ,vi ska tävla i helgen och nästa vecka åker vi upp till Älvdalen,det är fina skogar där kanske blir av att spåra lite,beroende på hur mycket knott det är om jag klarar av att vara ute..


Ovido - Quiz & Flashcards