Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Måndag igen

Av Heli - 1 februari 2010 19:01

Även den här helgen gick väldigt fort, vi höll på med ved  hela lördan o så pulsade jag  ut på promenad med hundarna,det är inte plogat eller upptrampat där vi brukar gå o det är mycket snö,släpper man Akira lös så syns bara öronen på henne...

På lördag kväll var vi ut och åt,en trevlig stund även pm man var rätt trött

Söndan var vi bara hemma,gjorde klart veden,pulsade ut på nya promenader o tränade en liten stund med hundarna på uppfarten...

Inatt så drömde jag nåt konstigt,typ att alla skulle stå rakt o de som inte gjorde det skulle man kasta iväg,i halvaket tillstånd så kastade jag iväg Morris,rätt på sambon som helt ovetande om min dröm flög upp o frågade varför jag kastade katten på honom hela tiden...!

Idag har det annars varit en helt vanlig måndag,inte hänt nåt speciellt,förutom att jag har 20 dagar på mig att få Brisen att förstå varför hon ska in i rutan o varför hon ska sätta sig upp från läggande o sen lägga sig igen för att åter behöva sitta upp,det finns det ingen meningen med  om man är en Bris!

 
 
Åsa-Teres

Åsa-Teres

10 februari 2010 19:01

Ha, ha, gud vad jag garvar åt din dröm och sömn-fasoner! Jag håller också på med massa konstigt i sömnen.

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards