Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Heli - 1 januari 2010 21:59

Jag  vet att de flesta skriver om vad som hänt under året..själv så tycker jag inte att det har hänt så jättemycket,året har gått alldeles för fort,har blivit ett år äldre även om jag fortfarande tror att jag är runt 20 nånting...(skojade bara...men drömma kan man ju...)

Tog över som ansvarig för HUS på klubben,nånting som jag kan ångra,men visst det är en utmaning och än så länge så har vi inte stått utan instruktörer eller folk som vill gå kurs!

En hel del tävlingsframgångar med hundarna har det blivit,men det får ni läsa om på tervligans blogg istället!


Iövrigt så letar vi fortfarande efter nån annanstans att bo,vi har fortfarande översvämmning i källaren och för många husdjur ,har fått tillökning med Morris i huset,den värsta katt vi nånsin har haft...men han är uppfostrad av en mamma som tror att hon är en rottweiler o så av tervligan,så kan han bli annat än hemsk?

Av Heli - 1 januari 2010 13:32

Vi började dagen med att åka upp till Gimo för en långpromenad med hundarna,snön bara vräkte ner,vilket hundarna inte hade nåt emot   Två timmars vända blev det,men våra hundar var inte särskilt trötta för det...       Sen på eftermiddan åkte vi till Helena & Andreas,för fortsatt nyårsfirande,det blev en trevlig kväll med god mat .

Vi åkte dock hem vid 11 för att hundarna var hemma själv,det blev en snabb rastning o så in  för att spela musik så de inte skulle höra raketerna,vilket de hade gjort innan vi kom hem så de var väldigt stressade o bara satt o skakade,nästa nyår ska jag fixa lugnande till dem eller så får vi befinna oss nånstans där det garanterat inte smäller...hm...ett skyddsrum nånstans kanske!!!

Ovido - Quiz & Flashcards