Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Kontraster..

Av Heli - 7 november 2009 21:59

Igår så var vi på Wallmans med jobbet,blev en kul kväll,med mycket skratt o bra uppträdande!

Skratten stod vi själva för mellan uppträdandena,vi har så himla kul åt allt o ingentingFlört

Så är det på jobbet oxå,det är kul! (inte alltid,men för det mesta..)


Och idag var det städdag på klubben...iförd hundhårig flecce jacka o lika håriga träningsbyxor,stor kontrast från igår(då hade jag klänning,vilket inträffar högst två gånger om året...)

Föredrar träningsbyxorTungan ute

Nu är belysningen klar på agilityplan,klubbstugan storstädad o vad "gubbarna" gjorde på mh-banan vet jag inte,men vi såg dem först när det blev dags för hamburgargrillningen!


På eftermiddan så gick jag ut i skogen med hundarna,tänkte träna uppletande.

Såg inga bilar så jag antog att de inte jagade..Hade kört några uppletanden då jag ser att det kommer en grönklädd figur gående på stigen,en jägare... lite pinsamt,ville helst sjunka genom jorden..

Trodde att han skulle skälla ut mig för att jag förstörde jakten för dem,men han var riktigt trevlig,undrade väl mest varför hundarna satt o skällde,han stannade tillomed  o tittade när Athos körde uppletande(jag vet,det är inte min hund,men sambon grejade med nån av alla skrotbilar vi har hemma..)

Jägaren frågade även om jag hade en till grå sån där och pekade på Akira,kom på att han menade "vargarna" som någon knäppte bild på förra vintern.

Men nej,har inte en till grå,mina hundar gick snällt i koppel på tuna vägen den aktuella morgonen åt motsatt håll..b o a   Cooljag tycker inte de är särskilt lika,som "VARGARNA"  



På den här bilden kanske Akira är lite mer varglik...men man ser ändå att det inte var hon på vargbilden

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards