Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Pinsam mamma

Av Heli - 18 november 2009 21:10

Dottern hade nationellt prov i svenska idag,uppgiften var att skriva en uppsats...ämnet hon valde var :Pinsamma föräldrar.... ja,vem valde hon att skriva om,jo hennes ohjälpligt pinsamma mammaGuld i mun!!!!!

Hon  skrev om den gången jag råkade välta en hel hylla med shampoo på Thuns...vet inte om hon skrev om den gången  på Rätt pris då  jag råkade tappa en äggkartong bestående av 15 ägg i golvet när jag plockade upp varor,eller när jag höll på att ta med mig fel barn hem från badhuset...Det är tur,Sanna att du var den enda barnet som man behövde jaga på dagis för att få på kläder  när vi skulle hem,annars hade jag väl fått med mig fel barn då oxå!Cool

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards