Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Heli - 9 augusti 2009 22:03

Idag så  har vi packat  o grejat till imorgon. Det ska bli kul att åka iväg bara sambon o jag,samtidigt så tycker jag att det är jättejobbigt att lämna hundarna hemma,speciellt Brisen som hänger över väskorna o vet att vi ska åka bort...det är inte synd om henne hemma men jag umgås nog för mycket med mina hundar...tränade lydnad med dem i morse,det gick riktigt bra,var ett tag sen det blev nån träning.

 På eftermiddan så åkte vi in till stan för att handla o hälsa på mamma på sjukhuset,då var det en bil som höll på att köra rätt in i oss,sambon hann väja undan o som tur var så kom det ingen mötande trafik  för då hade det smällt ordentligt,det var läskigt.

Har anmält Akira till klubbens utställning,är bara tvungen att ställa ut henne där,det var ju  på den utställningen som jag "hittade" henne....

Ovido - Quiz & Flashcards