Alla inlägg den 2 september 2009

Av Heli - 2 september 2009 21:41

Tävlingen i Söndags gick bra,det var klubbens  andra officiella agilitytävling  så vi är inte så vana,trots det så flöt det bra, speakern  var en liten man som bor rätt nära mig..typ i samma hus...han kallade Brisen för flygande tunnan,vilket hon inte riktigt gjorde själ för på tävlingen, jag klarar inte riktigt av att vara funktionär o tävla  själv, vilket Brisen kände av.

Akira kom två i hoppklass 1,visserligen med sju fel,men vi kom runt...

Blir väl inte så mycket mer agilitytävlande i höst, så jag ska väl försöka lägga mer krut på lydnadsträningen  o tävla lydnad i vinter...

V ar ner till klubben o tränade med sambon,nej jag tränade inte med sambon...utan med mina hundar,sambon tränade med Athos.

Bägge hundara  var heltaggade på träningen,de är duktiga!

Ovido - Quiz & Flashcards