Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Konstiga grannar

Av Heli - 13 mars 2010 18:06

Vi har en väldigt konstig granne,i alla år som vi bott här så har hon matat katter,vilket resulterat i att även våra katter sökt sig dit och ätit,vilket inte är så konstigt,men  hon har fått för sig att alla katter som är hos henne kommer från oss på ett eller annat sätt....

Igår så stod jag i köket o grejade med maten när jag får se att hon står utanför staketet o stirrar in till oss,jag började då stirra tillbaka genom fönstret o då ställde hon sig bakom ett träd,fortfarande stirrande in till oss...varför vet jag inte men Morris satt på trappan o ville in,så det kan varit för att jag inte släppte in honom...

Sen gick hon iväg,för att några minuter senare komma tillbaka med en annan granne o så stod de o stirrade en stund,då hade Morris fått komma in,så de gick rätt fort,men varför beter man sig så,varför inte knacka på o tala om vad det är istället?


Idag har det varit fint väder så hundarna o jag har vart ute på långpromenad i solen,såg inte röken av några grannar idag  iallafall...

 
 
Ingen bild

Åsa-Teres

15 mars 2010 09:26

Jobbiga grannar som inte har något bättre för sig än lägga sig i andras liv är inte roligt. Min mamma och pappa har en cp-granne som släpper in sin hund på deras tomt för att kissa och bajsa, hon hävdar att hon FÅR göra så enligt lag eftersom de har grinden öppen... Suck.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards