Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Onsdag

Av Heli - 18 februari 2009 20:21

Idag skulle vi ha tränat på klubben,men det blev inte av,istället så tränade jag Akira lite på gårdsplan,mest nedläggande,hon vill inte riktigt lägga sig ner utan står kvar o stirrar på mig,men när vi tränat läggandet några gånger går det bra,nu ska jag inte träna mer innan tävlingen på söndag,det får gå som det går. Hur som helst så ska det bli roligt,kul att Monika o Captain ska tävla också !


Igår hade jag medarbetarsamtal med min chef,hon frågade vad jag tror att jag gör om tio år...ja,vad svarar man på det helt oförberett?

Det stod helt still i skallen,jag brukar inte ens tänka så,tar nog oftast en dag i taget.

Men visst ,det vore kul att jobba med hundar på heltid på nåt sätt,samtidigt så är det nog inte lika roligt om man har det som jobb.

Eller så vill jag jobba på ett hem för övergivna djur...men varenda en skulle hamna hemma hos oss,jag skulle inte kunna placera ut någon av dem..min sambo tycker nog att vi redan har ett sånt hem,så det är nog bäst att jag jobbar med det jag redan gör!


 
 
Åsa-Teres

Åsa-Teres

19 februari 2009 09:08

Ha, ha, chefen ville nog höra något annat! Typ att ni har utvecklat er verksamhet och gör fin-fina vinster och att NI tillsammans som en arbetsgrupp skulle jobba för att nå de målen...sånt ska man säga - då kommer det extra löneförhöjningar som ett brev på posten! :-)

http://www.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Heli

19 februari 2009 17:00

ha,ha,jag jobbar åt kommun...då hjälper det nog inte om man säger så,men det är nåt att tänka på till nästa gång!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards