Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Lördag

Av Heli - 21 februari 2009 15:15

Mona kom över idag o så gick vi promenad med hundarna,tog bara Akira med mig,rätt skönt att bara gå med en hund.

Gick en vända själv med Brisen efter att de åkt hem,var skönt att gå själv med henne också.

Athos hoppade över grinden på övervåningen igår,han for rätt ner i trappan,som tur var gjorde han inte illa sig. Vaknade i morse av att han stod o pep o halvt ylade,ska bli skönt när Brisen slutar löpa.

Sambon har Athos med sig idag,så vi slipper ylandet för ett tag,imorgon får han följa med oss till Östhammar när Akira o jag ska tävla.

Akira ska ha tråkigt idag är det tänkt,just nu är det mest jag som har tråkigt,finns en massa saker jag skulle kunna ta tag i o göra,men har ingen lust.

Hoppas det blir så här fint väder imorgon med o att det går bra på tävlingen,ska bara tänka på att ha kontakt med Akira innan vi börjar gå så blir det nog bra.

Stod på pm:et att man skulle ha med sig medlemskort,vaccinationsintyg o hund! Tänk om man skulle glömma hunden hemma...här är det omöjligt att glömma Akira som hänger sig fast i armen eller byxbenet på mig om jag ska gå ut utan henne!

Jag har deltagit i en träningstävling utan hund en gång,varför har jag glömt,men det kändes jättefånigt att bli kommenderad som på tävling utan hund,säker är det nyttigt att göra så ibland,då kan man koncentrera sig på hur man går själv,utan att behöva tänka på hunden. 




 
 
Johanna

Johanna

21 februari 2009 16:04

Jag har en länk med inoff. utställningar, gå in där och kolla. Här är även en länk till just den utställningen http://www.sgdk.org/m/kommande_uts.html

http://leia1313.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

22 februari 2009 17:14

Nu vill jag veta hur det gick idag!!

http://hezzy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards