Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Heli - 21 juni 2009 21:25

Det var en rolig tävling idag,inte bara för att det gick bra,utan mer i största allmänhet..Fick spår 5 på lottningen så det blev en stunds väntan innan jag fick gå ut spåret,när jag sen skulle gå det (spåren var i skogen) så var det röda snitslar jag skulle följa o rödblå vid apport och vinklar,det gick bra fram till första vinkeln,sen var det bara röda fram till slutet...så jag fick lägga om spåret vid en annan plats istället,åkte dit i skuffen på tävlingsledarens bil,men det gick bra!

Spåret gick bra,9-9 av domarna,Akira markerade slutet lite slarvigt,men spårade i övrigt jättebra.

Budföring 6-6,hon skällde på mottagaren,satte sig visserligen brevid henne men när hon skulle klappa Akira så hoppade Akira undan,sen ville hon ändå inte springa tillbaka till mig,så det blev dubbelkommando vid mottagaren

 Linförighet 8,5-8

Framförgående 8-8

Platsläggande 7,5-7

Inkallning 9-9

Apportering5,5-6,5 Akiras matte kan dessutom inte kasta appporten

Hopp över hinder 9,5-10

Platsliggnig 10-10

Det slutade med 269,5p,uppflyttning o  dessutom så kom vi etta! Det är en duktig liten terv jag har! 





Ovido - Quiz & Flashcards