Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Heli - 26 juni 2009 23:41

Jättevarmt idag med,jag brukar inte tycka att det är jobbigt men har antagligen inte vant mig vid värmen än. Pratade med en kompis i telefon idag o hon undrade om jag vart på hundbadet än..nej,har inte varit där sen Brisen jagade en liten hund upp till parkeringen o det är tre år sen...


Tävlade med Akira &Brisen idag

Det gick bra med Akira,ställandet o nedläggandet blev väl inga jättehöga poäng på,men vi fick ett första pris o en sjätte placering,o LP 1,så nu ska vi träna tvåans moment o momenten i lägre klass.


Brisen var också jätteduktig,hon låg på platsliggningen,men när jag höll på o värmde upp henne så var det någon som skjöt längre bort vilket hon reagerade väldigt kraftigt på,tänkte nästan bryta men körde iallafall och även om hon var väldigt stressad  o nervös så försökte hon så gott det gick,visst det blev en massa dk men jag är nöjd med 135,5 p,inte ett andra pris men bara 4,5 p därifrån,hade hon inte varit  så skotträdd hade  det gått mycket bättre (Det är inte nån ursäkt...bara ett konstaterande...)Rulla är hon jätteduktig på,varför finns inte det med som lydnadsmoment? 



Ovido - Quiz & Flashcards