Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Träning o värmeslag...nästan

Av Heli - 25 juni 2009 14:10

Var  på klubben i förmiddags o skulle träna med Sara o hundarna,kom före henne så Akira o jag körde hoppbanan vi hade på cupen i tisdags,hann träna lite lydnad i skuggan också innan Sara dök upp. När hon kom så plockade vi undan alla agilityhinder ,för lydnaden ska gå på den plan imorgon,sen orkade vi inte så mycket mer,en stunds vätskepaus o platsliggning,sen dags för fika,blev kanske inte så mycket effektiv träning idag,men hade vi tränat så hade hundarna fått värmeslag,vi med...

Har suttit o betalt  räkningarna o så hamnade jag här,orkar inte va ute i solen just nu,har bränt mig  på axlarna så det gör ont att ens ha en tröja på sig..


Brisen är bättre i tassen så det blir tävling för henne med imorgon,har inte alls tränat med henne som jag hade tänkt,men å ena sidan så satsar jag inte högre än ett andra pris med henne,vi har tävlat tvåan 2 gånger tidigare o fått tredjepris bägge gångerna,så blir det ett andrapris så är jag jättenöjd!


Med Akira så hoppas jag att det blir ett förstapris,då har hon LP 1.

men det får gå som det går,antingen så klaffar det eller inte...

 
 
Åsa-T

Åsa-T

25 juni 2009 23:15

Lycka till imorgon!

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards