Alla inlägg den 5 april 2009

Av Heli - 5 april 2009 20:50

Plockade en fästing på Brisen idag,den satt fast..så nu är det dags  med fästingmedel igen,Brisen själv hittade en stor död padda  som hon ville ta med hem men det fick hon inte.

Igår var Sanna o jag till klubben o tränade agility en stund på parkeringen,Akira bet mig i armen hela tiden så Sanna sa till mig att gå av plan så fort hon bet mig,men hon bara fortsatte så istället så fick jag lägga ner henne o säga till henne på skarpen,sen gick jag därifrån,Akira satt kvar o man såg hur hon satt o grubblade över vad jag blev så arg för,sen körde vi banan igen o hon bet mig inte utan var jätteduktig,så det verkade som att hon förstod,men vi får väl se nästa gång vi ska träna om det blir likadant igen.

Idag har vi inte fått mycket gjort alls,vi var på hundpromenaden o sen kom sambons mamma över o åt mat med oss,jag tog med henne på en liten promenad,men hon tyckte att vi gick jättelångt..


Ovido - Quiz & Flashcards