Alla inlägg den 7 april 2009

Av Heli - 7 april 2009 20:51

Var på möte på klubben igår,utan att veta hur det gick till(nja,riktigt så var det inte...)så fick jag HUS-pärmen med mig hem,har gått igenom den o känner att den behöver uppdateras rätt ordenligt.

Tränade med Akira innan mötet också,hon är en duktig liten terv! Nu har hon dessutom börjat gå fram till folk av sig själv,det har hon inte gjort förut.

Idag har jag gått på stan o så var Sanna o jag på bio o såg "Marley & jag"

jag tyckte boken var mycket bättre,men filmen var väl inte dålig den heller,men ingen film som man vill se fler gånger direkt.

Har anmält hundarna till ännu en agilitytävling,så nu måste jag väl börja jogga om kvällarna så jag hänger med dem på agilityplan,nu har jag ju två hundar jag ska tävla  med,så det gäller att få upp flåset lite,har väl legat av mig under vintern..

Ovido - Quiz & Flashcards