Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Agilitytävling M-S BK

Av Heli - 25 april 2009 21:23

Vi kom iväg i tid idag,dock utan den glada sponsorn som inte har dykt upp...Istället med en rätt så glad men morgontrött sambo,det gick bra det med,men en sponsor vore inte helt fel ändå!

Var lite orolig för att Akira skulle springa av banan o flyga på nån hund  så jag var ganska nervös,dessutom så hade Brisen o Akira fått väldigt täta startnummer i bägge klasserna,så jag fick hålla på o byta

Det var ganska svåra banor eftersom det var en öppenklass tävling,men vi lyckades rätt bra  idag.

Brisen o jag diskade oss i agilityklassen,jag var helt borta i huvet o glömde visa vart hon skulle.

Akira  kom runt med 20 fel o hamnade på en 15:e plats av ca 37 starter,jättebra !  hon är så duktig!   Hon hade inte en tanke på att springa av banan o slåss,men hon bet mig i handleden istället,så det kanske borde blivit en diskning...


Ihoppklassen så startade jag först med Akira,vi blev diskade för att hon hoppade fel  i däcket,men i övrigt så gjorde hon ett bättre lopp än i agilityn.

Brisen blev  felfri i hoppklassen med en tid på 30 sek nånting,vilket gjorde att vi kom trea ,Hon är också jätteduktig! 


På eftermiddan så gick Sanna o jag långpromenad med hundarna i  nästan två timmar,så nu är vi riktigt trötta allihopp...


 
 
Johanna

Johanna

26 april 2009 14:39

WOW!! Mega grattis till er! Riktigt snyggt jobbat =)

http://leia1313.bloggagratis.se

 
Ingen bild

helena

26 april 2009 19:44

Det var ju bra ju!

 
wilda och matten

wilda och matten

28 april 2009 10:17

Grattis Grattis vad kul och vad duktiga ni e :-)

http://www.wildamatte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 4 juli 2010 22:09

Historien om de små grodorna ... Livslektion nr 1 Det var en gång ett gäng grodungar ... … som ville ordna en kapplöpning. Deras mål var att nå toppen av ett högt torn. Mycket folk hade samlats för att ta del av kapplö...

Av Heli - 26 juni 2010 23:06

Idag åkte vi ut till Ingbokällor och ingboviken på utflykt med mormor o hundarna             ...

Av Heli - 26 juni 2010 23:04

   

Av Heli - 3 juni 2010 21:25


Imorgon tar dottern studenten,hon som nyss gick på dagis....Grattis i Förskott Sanna   ...

Av Heli - 27 maj 2010 21:46

Har vart på klubben varje kväll den här veckan,inte idag men ska dit imorgon o så hela lördan,då har vi våran agilitytävling,260 anmälningar slutade det på ,så många har vi inte haft förut när vi anordnat tävling,visst är det jobbigt,samtidigt är det...

Ovido - Quiz & Flashcards